یک سوال


هم اندیشان جوان

سلام

پیشاپیش فرارسیدن دهه ی محرم رو تسلیت می گم

یه سوال جدید به ذهنم رسید؟؟؟؟؟؟

می تونی یکی از کارای خوب و بدت رو تو دهه ی محرم بگی و قول بدی که کارای بدت رو تو ده روزوشب انجامشون ندی؟

 

پاسخ من:

کار خوبم:برای رضای خدا و اذاداری می رم هیئت

کار بدم:بیهوده خندیدن

در همین جا قول می دم که تو هیئت امام حسین(ع) نخندم



نظرات شما عزیزان:

اندرومدا
ساعت17:10---10 آذر 1391
کار خوبم بزار تو قلبم بمونه اخه فقطواسه رضای خدا و امام حسین انجام دادم

و کار بدم اممممممممممممممم صداشو در نیار که بدجوری ضایع شدم...
پاسخ:دلتون خیلی پره ها؟


ایلین
ساعت14:14---8 آذر 1391
سلام عزیزم سعی کنم تو مراسم عزاداری مون نرم بابچه های فامیل بازی کنیم و بخندیم
پاسخ:صدآفرین


سپیده
ساعت9:13---3 آذر 1391
من سعی میکنم دیگه توهیئت امام حسین نخندم قول می دم

yasaman_alone
ساعت18:13---25 آبان 1391
من قول میدم دیگ دیگ دیگ واس یه کارای نامربوط هییت نرم وبت با حاله اگ با تبادل لینک موافقی بم بگووو
پاسخ:آفرین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:28 توسط سوگل | |


Power By: LoxBlog.Com